Post by admin on נובמבר 5, 2019Category: טיפים

רובנו לא יודעים מה לעשות בספא…. אולי ניכנס לסאונה היבשה? אוי, חם מידי… כמה זמן? ומה עושים האדים האלה בסאונה הרטובה?

הגיעו אלינו לעיסוי ושעה קלה או יותר של שימוש במתקנים ותרגישו נפלא!

רעיונות לשימוש נכון בספא כממריץ, מחמם ומגביר את חילוף החומרים:

התחילו בסאונה יבשה בין 5 ל 15 דק' – השרירים מתרככים והחום עושה פלאים לכאבי השרירים שנוצרים מכיווץ מהקור

עברו לשחייה קלה בבריכה המקורה – קצת פעילות ספורטיבית לא תזיק J

חזרו הפעם לסאונה הרטובה ל 5-15 דק'. פה ניתן לעשות גם פילינג או קרצוף כדי לנקות את נקבוביות העור באדים

בין לבין מקלחת קרירה ממריצה את מחזור הדם ומנקה את הגוף, שתיית מים ומנוחה חובה!

עיסוי רפואי בשמנים ארומתרפיים מרגיע ומתמקד במקצועיות באזורים התפוסים. תורם לתנועתיות ולתחזוקה השוטפת של הגוף ומונע היווצרות דלקות

לאחר העיסוי ניתן להיכנס לג'קוזי ולהמשיך בחימום השרירים והרגעתם